community.redblade.org
September 07, 2010, 03:12:06 am *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
News: Create and Share 4e power cards, monster cards or any type of playing card online with godeckyourself.com, soon!

Pages: 1 [2]
  Print  
Author Topic: Research Topic: Supporting multiple Languages  (Read 3798 times)
mauricioasjr
Rusty Dagger

View Profile Email
« Reply #15 on: June 01, 2010, 09:15:19 pm »

Greetings to all!

I'm from Brazil and would like to help translate Redblade 3.5e Character Generator for language Portuguese (Brazil). I am using the program and want to leave it all in Portuguese ja to help disseminate it in Brazil. I just need all the English texts used in the program to start the translation.

My email is narrador.pbn @ hotmail.com. If someone will please contact me using the text translation tool from google to send me mail.

I'm waiting.

Mauricio Smith

Translation (Portuguese Brazil)

Saudações a todos!

Sou do Brasil e gostaria de ajudar a traduzir o Redblade 3.5e Character Generator para o idioma Português (Brasil). Estou utilizando o programa e quero deixar ele todo em portugues ja para ajudar a divulga-lo no Brasil.  Só preciso de todos os textos em inglês utilizado no programa para começar a tradução.

Meu email é narrador.pbn@hotmail.com. Caso alquem queira entrar em contato comigo utilize a ferramenta de tradução de texto da google para enviar emails para mim.

fico no aguardo. 

Mauricio Soares

Tradução (portugues Brasil)
Pages: 1 [2]
  Print  

Jump to:  

UseBB Port by Gaia Powered by SMF 1.1.9 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC